יום שני, 28 בפברואר 2011

דייטים | הטיפ היומי לדייט | אהבה בבית קפה. מדריך דייטינג בבתי קפה | איך להימנע מדייט כושל בבית קפה? המדריך הקומפקטי לדייט המושלם בבית קפה

דייטים הטיפ היומי | דייטינג בבתי קפה לגברים ולנשים | דייט בבית קפה, המלצות לדייט בעיר הגדולה. המדריך הקומפקטי לדייט בבית קפה. בית קפה יכול להיות מלכודת מוות לכול דייט. בין היתר בגלל האווירה הלא מחייבת. אתם מרגישים פחות דרוכים ונופלים בפח אל תוך מלכודת של שיגרה ושעמום. בוא נגיד שהייתה לכם שיחת טלפון שווה. החלטתם שאתם רוצים להתקדם לפגישה בבית קפה. זהירות, זה עלול להסתיים באכזבה. דייט שאמור להתחיל עם ניצוצות וזיקוקי דינור עלול לסבול מקשיי התנעה בבית קפה. בין היתר בגלל האווירה השגרתית והלא מחייבת. קודם כול, מה עושים אם בן הזוג או בת הזוג שלכם לא נראים כמו התמונה בפייסבוק? מאוכזבים, מרגישים שזה לא זה? תנו לזה חמש דקות וסיימו את בנימוס. אין טעם לנסות להתניע דייט כושל. חשוב להיערך מראש לאפשרות הזאת. הנמיכו ציפיות, זה בסך הכול דייט.


חפשו בית קפה קרוב לבית שמציע אינטימיות ברמה סבירה. אין טעם לקבוע דייט בבית קפה שנראה כמו סניף של תחנת רכבת. השגרה והרעש מסביב יהרגו לכם את הדייט. טיפ קטן לגברים: דברו פחות. וכמה שתדברו פחות, תגדילו את הסיכויים ליצור את הרושם הנכון. נשים אוהבות גברים מקשיבים. אם אתה מתכוון להנחית על בת זוגך לדייט תכנית חיים שכאלה, המלצה שלנו, וותר על הרעיון הזה. תפסיק לחפור, תמצת את סיפור חייך ותן לבת הזוג להוביל. זה מה שנשים אוהבות. אתה הראש, אבל נשים הן הצוואר. אל תתמרחו! גם אם הכול זורם ביניכם, אל תתנו לקצב הרוגע להטעות אתכם. אתם לא שני פנסיונרים שנפגשים לקפה. הגבילו את הפגישה לחצי שעה. אחרת תמצאו את עצמכם מכבים את הניצוץ שיצרתם בשיחת הטלפון או בצ'ט בפייסבוק. תן לבת הזוג להזמין ראשונה. למה? כי בהמות יש בתור לחדר אוכל בטירונות. נשים מעדיפות גברים מתחשבים. ואם אפשר בלי הערות ביניים על ההזמנה של בת זוגך. מה רק סלט? מה את בדיאטה? אני דווקא מעדיף נשים מלאות. הרמיזה הקטנה ביותר על משקל או גיזרה תחסל את הסיכויים של הדייט שלך.



מבטים מבטים מבטים. איזה מבט אסור להביא לדייט בבית קפה? מבט של חדר מיטות כמובן. תיזכרו, אתם לא יושבים על הבר במועדון האומן 17. אזהרה! מבט של חדר מיטות יכול לחסל את הדייט ולהוביל אותו לכיוונים בלתי צפויים בעליל. המבט הנכון הוא המבט הסולידי, מתעניין, מגשש, אבל בפירוש לא מתחרמן. וזה תקף לשני המינים. אנרגיות אנרגיות אנרגיות. דייט בבית קפה הוא לא פגישה עם פקיד בנק לצורך קבלת הלוואה. תביאו את האנרגיות הנכונות. הומור יכול לעזור. נשים מעריכות גברים עם הומור. רוצים הוכחה? תסתכלו על הפרצוף של וודי אלן או דובי גל. זה לא אומר שאתה הולך להפוך את הדייט למופע סטנד אפ וזה תקף גם לגבי נשים. העובדה שאתם מתרגשים לא נותנת לכם את האופציה להתחרע. הגבול בין מגניב ומטומטם הוא דק מאוד.



שמירת מרחק. השולחן בדייט הוא הדימוי למרחב המחיה שלכם. תנו ספייס. כול הניסיונות להתקרב, רק ירחיקו את בני הזוג. זה לא אומר שאתם יכולים להישען לאחור על מסעד הכיסא או הכורסה ולנהל שיחה יבשושית ומרוחקת. הלו, תתעוררו! אתם לא בבית של ההורים. זוכרים? הגעתם לדייט. תכנית תכנית תכנית. מה השלב הבא? האם אתם יודעים לאן אתם רוצים להוביל את הדייט? אל תתנו לבן הזוג להפתיע אתכם. בתי הקברות לדייטים מלאים בסטוצים ספונטניים או בכול מיני ניסיונות נואשים ליצור מערכת יחסים בשיטת האינסטנט. דייט מוצלח לא חייב להסתיים במיטה. היה לכם דייט מוצלח? מעולה. תגידו תודה, לכו הביתה ותחשבו על זה. קחו כמה שעות לפני שתתחילו בהתקפת SMS...



ונסיים בשאלת מיליון הדולר, מי משלם על הדייט? כמובן שהגבר. כן אנחנו יודעים שאת בעד שיוויון, אבל עם כול הכבוד, לא מדובר במשכנתא על וילה בכפר שמריהו. אפשר לוותר לגבר ולאפשר לו לשלם. מילה אחרונה לסיכום לגברים הבונקרים. אל תנסו בכלל להציע להתחלק בתשלום. אתם תשלמו על זה ביוקר. גם אם נשים לא מודות בזה, בדייט הראשון, הן מצפות ממך לשלם. בדיוק כמו שהן מצפות ממך שתתן לה להיכנס ראשונה לבית הקפה, או להזמין ראשונה מהתפריט. לסיכום, אף אחד עוד לא מת מדייט כושל. אבל, אם תתייחסו לדייט כמו לחיים שלכם ותכבדו את בני הזוג, יש לזה סיכוי טוב להתפתח. איך אמר וודי אלן, מערכת יחסים היא כמו כריש, היא חייבת להיות בתנועה, אחרת היא תמות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה