יום שני, 5 בספטמבר 2011

אגם גרדה איטליה. הזמנה לשייט בתי קפה מסביב לעיירות לחופו של אגם גרדה. טיפים לשייט בלתי נשכח בעיירות הציוריות מסביב לאגם גרדה.

אגם גרדה הוא יעד מועדף על ידי ישראלים שמחליטים לנפוש בצפון איטליה. בדרך לגרדה לנד עם הילדים אפשר לעצור בעיירה הדרומית פסצ'יירה דל גרדה. זוהי נקודת המוצא לשייט בלתי נשכח מסביב לבתי הקפה בעיירות הקטנות השוכנות לחופו של האגם. אם אתם עם ילדים, אין בעיה, אתם יכולים להבטיח להם מסע קולינרי בלתי נשכח בעקבות הגלידות הכי טובות באירופה. מתחילים את השייט בחניון המוסדר בעיירה הציורית פסצ'יירה דל גרדה. סעו עם הכביש עד לאגם ואל תפספסו את החניון בתשלום הצמוד לאגם. השאירו את הרכב ותתקדמו לכיוון הרציף ממול. אוניות תיירים ומעבורות יוצאות מכאן בתדירות די גבוהה יחסית במשך היום. היתרון בשייט כזה שאתם מתקדמים מתחנה לתחנה. בכול תחנה יעמדו לרשותכם כעשרים דקות עד שעה עד להגעת המעבורת הבאה. המלצה, התחילו את השייט לכיוון הצד המזרחי של האגם. קנו כרטיסים לברדולינו, מרחק 25 דקות שייט. בתי קפה ממוקמים בצמוד למעגן המעבורות. כך שאין סיכוי לפספס את המעבורת שלכם. אם אתם קצרים בזמן לכו על אספרסו קצר וסודה ותהנו מהבריזה. אם יש לכם מספיק זמן, לכו על מנות הגלידה הנדיבות שבתפריט. כול בית קפה מתחרה בצלחות מעוצבות ומגרות ובספק אם תעמדו בפיתוי.




אם הילדים מנדנדים, לכו על היעד הבא, הנקודה הצפונית ביותר באגם, ריבה דל גרדה, עיירה מועדפת על חובבי גלשני רוח. גם כאן, תוכלו ליהנות משפע של בתי קפה הממוקמים קרוב לשפת האגם. את הנוף המדהים והבלתי נשכח תקבלו חינם. קנו כרטיסים לעיירה סאלו, עיירה פסטורלית בצבעי פסטל שהוקמה על ידי מוסוליני בשנת 1943. גם כאן אתם כבר מכירים את השיטה. יורדים מהמעבורת ותופשים ראש טוב באחד מבתי הקפה שקרובים לרציף. היעד הבא, סירמיונה, עיירה ציורית שהרבה אמנים, סלבריטאים ואנשי תקשורת אוהבים לנפוש בה. זה לא אומר שאתם תצליחו לזהות אותם, אבל זה בהחלט משפיע על האווירה. המבצר העתיק ובתי האבן מתקופת ימי הביניים מזמינים לסיור ברחובות הקטנים. גם כאן, שווה לתפוס מקום באחד מבתי הקפה המשקיפים על האגם. אתם לא חייבים לחזור במעבורת את שתי התחנות הבאות ואפשר לסיים את הטיול בטיול רגלי לאורך הטיילת על שפת האגם לכיוון פסצ'יירה דל גרדה. 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה