יום שלישי, 8 במרץ 2011

בתי קפה במילנו | קפיצה קטנה לאיטליה | בתי קפה שאסור להחמיץ במילנו | טיפים והמלצות למטייל העצמאי במילנו

בתי קפה במילנו | קפיצה קטנה לאיטליה | בתי קפה שאסור להחמיץ במילנו | טיפים והמלצות למטייל העצמאי במילנו, איטליה. תראו לנו בית קפה ישראלי שקיים משנת 1817. מילנו, בירת האופנה האיטלקית יכולה די בקלות לשאת בשלל תארים בהקשר של תרבות. כול איש עסקים שמכבד את עצמו עבר בה לפחות פעם אחת בחייו אם לא יותר. מילנו היא גן עדן לאניני טעם בכול תחום אפשרי מאופנה ועד לאוכל גורמה וכמובן תרבות פנאי שבאה לידי ביטוי בבתי קפה המציעים שילוב מעולה של קפה איכותי וקינוחים מהאגדות. לא מומלץ לשומרי משקל, אבל בהחלט יכול להוות פיתוי עד כדי אובדן שליטה. נתחיל בבית קפה קלאסי. קובה – ליד האופרה לה סקאלה שבמילנו. בית הקפה שווה ביקור רק כדי לצפות ולהכיר את המקומיים. הסנוביזם המפורסם של בני הצפון. קובה נוסד על ידי חייל מצבא נפוליון בשם "אנטוניו קובה". קפה בוהמייני שהיווה נקודת מפגש לסופרים, שחקנים, מוסקיאים ואנשי ציבור. גם כיום הוא שומר על מעמדו הייחודי כבית קפה אליטיסטי. ביום טוב תוכלו לפגוש קניינים, אנשי היי-טק, מעצבי אופנה ואנשי תקשורת מקומיים. התפריט מצויין ומציע מגוון קינוחים מפנקים וארוחות קלות.


טרוסארדי אלה סקאלה – קפה מסעדה. פיאצה לה סקלה 5 מילנו. אז הנה התחייבות שלנו. את המקום הזה לא תשכחו כול כך מהר. האנינות האיטלקית במיטבה. מנות משובחות שישאירו אתכם פעורי פה. והעיקר, אפשרות בחירה בין קפה למסעדה. קפה טרוסארדי ממוקם בקומת הקרקע של ארמון טרוסארדי. קבוצת טרוסארדי מציע קונספט שלם הכולל: מסעדה, קפה, חנות מעצבים, חנות אופנה. על החלק הקולינרי מנצח השף אנדריאה ברטון והוא בהחלט זכאי להגדרה מנצח. האיש בהחלט מכיר ביכולת שלו להנעים את חייהם של המבקרים והאורחים בקפה או במסעדה. מטבח איטלקי צפוני משולב השפעות צרפתיות. תיחכום קולינרי משובח נטול פלצנות. אם מתאים לכם לאכול במסעדה שהרוויחה ביושר שני כוכבים במישלן שנתיים ברציפות, טרוסארדי אלה סקאלה שווה את ההשקעה. אחרי הכול, אתם חיים רק פעם אחת, אז כדאי שזה יהיה עם סטייל.




מלון גליה לה מרידיאן, קפה מסעדה. פיאצה טורינו 16 מילנו. דקה מתחנת הרכבת המרכזית של מילנו. בוא נגדיר את זה כך, יכול להיות שלא תוכלו להרשות לעצמכם לישון במלון גליה לה מרידיאן. אחד המלונות המפוארים ביותר במילנו. אנחנו מדברים על 500 אירו ללילה לחדר הזול ביותר. אבל אם אתם בסביבה, שווה להיכנס לבר קפה מסעדה במקום וליהנות מבילוי קולינרי ברמה של חמישה כוכבים ויותר. אפשר להסתפק בקפוצ'ינו או אספרסו ואיזה קינוח מענג, אבל אפשר ללכת עד הסוף ולהזמין ארוחה איטלקית בלתי נשכחת. מה שעושה את האווירה במקום הוא הצוות. חוויית שירות כזאת לא תקבלו בכול מילנו. אחרי הכול, גם לכם מגיע לפחות פעם אחת בטיול להרגיש כמו איטלקים אמיתיים. טיפ קטן לכו על ארוחת הבוקר. שווה לפתוח את היום במלון גליה, האווירה, שלל הטעמים והעיצוב יעניקו לכם אנרגיות לכול היום.



סיסי – בית קפה וקונדיטוריה קטנה ושיקית. פיאצה ריסורג'ימנטו 6 מילנו. נוף ארמונות ריסורג'ימנטו נשקף מכול עבר ומהווה תפאורה מרשימה. המרפסת שווה ביקור, היא שקטה ומאפשרת לכם לבלות שעת איכות אינטימית באווירה רגועה ושלווה. לכו על המאפים, מתוקים או מלוחים, הם שווים מבחן טעימה.

סאביני-קפיטריה מסעדה, גלריה ויטוריו עמנואל השני, ויה הוגו פוסקאלו 5 מילנו. המרפסת עושה את ההבדל. תצפית מדהימה על איזור הכיכר. אפשר בקלות להיסחף ולבלות כאן שלוש שעות בלי להרגיש. תתמכרו לקלילות האיטלקית. הזמינו שרדונה טרנטינו ומבחר מנות ראשונות ותתענגו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה