יום שלישי, 22 במרץ 2011

סן פרנסיסקו | מדריך אתרי הסרטים של סן פרנסיסקו משולב בהמלצות לבתי קפה מפורסמים. טיפים והמלצות לבילויים בסן פרנסיסקו, קליפורניה, ארה"ב

סן פרנסיסקו | סן פרנסיסקו מהסרטים. מדריך אתרי הסרטים של סן פרנסיסקו משולב בהמלצות לבתי קפה מפורסמים. טיפים והמלצות לבילויים בסן פרנסיסקו, קליפורניה, ארה"ב. כול מה שרציתם לדעת על העיר הרביעית בגודלה בקליפורניה. סן פרנסיסקו היא גן עדן לארכיטקטים ולשוחרי תרבות. השילוב בין אדריכלות ויקטוריאנית לאדריכלות מודרנית הופך אותה לעיר מרתקת. המבנה הטופוגרפי כולל כחמישים גבעות עליהם בנויה העיר. סיור רגלי בסן פרנסיסקו יחשוף אתכם לאחת מן הערים המצולמות ביותר בקולנוע. הנה רשימה חלקית של סרטים שצולמו בסן פרנסיסקו. הבריחה מאלקטרז, הציפורים של היצ'קוק, השיחה של קופולה, הארי המזוהם, אמריקן גרפיטי, האישה באדום, גברת דאוטפייר, צ'יינטהאון ובוליט. מי לא זוכר את סצנות המרדף המופלאות בסרט בוליט. קלסיקה מצוטטת בעשרות סרטי מרדף שצולמו בעיר. אז הנה זה מתחיל ותזכרו את הכלל החשוב ביותר בסן פרנסיסקו. בסוף כול עליה, תמיד מחכה ירידה.


אין לנו עניין להגביל אתכם או להכתיב לכם סיור כזה או אחר. בפוסט הזה תמצאו רשימת בתי קפה מומלצים שיעזרו לכם להעביר את הזמן בקצב הנכון. בתי קפה שיפגישו אתכם עם מי שחי בעיר. אנשים מקסימים ופתוחים. רביצה בבית קפה תעזור לכם לקלוט את האווירה בעיר בדרך ישירה, בלי ציטוטים שחוקים ממדריכי תיור. נתחיל בבית קפה מעניין ברחוב מינט. קפה בלו באטל (קפה הבקבוק הכחול) – רחוב מינט 66 סן פרנסיסקו. הקפה ממוקם בפינת הרחובות מינט וג'סי תזהו אותו לפי החלונות הגדולים בצבע לבן. אפשר לתפוש מקום מול החלונות וליהנות מן הנוף האנושי שחולף ברחוב. שיטת הכנת הקפה מקורית. תערובות קפה בתוך בקבוקי זכוכית נמזגות לתוך קנקנים ומוגשות לשולחן. זה לא האספרסו מהבית. בקפה בלו באטל מכינים תערובות קפה שיצליחו להפתיע ולענג אתכם. שווה ביקור רק כדי להיחשף לטעמים שבית הקפה הזה מציע.



קופי בר – רח' ברייאנט 1890 שכונת פוטררו היל, סן פרנסיסקו. למי שמתגעגע לקפה באווירה מעוצבת, החצר המזמינה של קופי בר תעשה את העבודה. היא קטנה וקומפקטית ומציעה מפגש מקומי עם האנשים והשמש הכי מלטפת באמריקה. גם החלל הפנימי לא מאכזב. תיקרה גבוהה ועיצוב תעשייתי משולב בריהוט מעץ חם מעניק לבית הקפה תחושת ביתיות בלתי מאכזבת. אל תדאגו, לא נופלים במקומות כאלה. קצת פתיחות ואתם יכולים ליהנות מחוויית קפה אנין מבוליביה וגוואטמלה שתשאיר לכם זיכרון מריר מתוק. שני שותפים אחראים לאווירה במקום, ג'ייסון ולואיג'י. כמו הרבה בתי קפה בסן פרנסיסקו, גם כאן, הקשרים החברתיים של הבעלים יוצרים את האווירה. אמנים, אנשי רוח, אנשי הייטק מתוחכמים מייצרים אווירה של חברה סגורה. אבל זה רק לכאורה. התפריט המשולב והקפה האיכותי יגרמו לכם לרצות לחזור לכאן במהלך הטיול שלכם.



קפה פור בארל (ארבע חביות) – רח' ולנסיה 375 , שכונת מישיין (מיסיון) סן פרנסיסקו. גם כאן העיצוב עושה את ההבדל. תקרות גבוהות עם קורות עץ חשופים, בר עץ ענק ואווירה של מבשלת קפה אותנטית. על אחד הקירות פוחלצים של ראשי חזירים. לא זה לא פונדק ציידים, אבל בסן פרנסיסקו, המעצבים נוטלים לעצמם את החופש לעצב בלי מגבלות של תכתיב סגנוני כזה או אחר. אתם לא צריכים יותר כדי לחוות תחושה של אווירה מקומית. קשה למצוא מקומות כאלה בישראל. גם הקפה כאן שווה את המאמץ. העניין שתגלו בתערובות הקפה המקוריות עלול לגרום לכם להתמכרות. התפריט גם הוא מצויין ויכול להוות אופציה נהדרת לפתיחה מוקדמת של בוקר או לברנץ מאוחר. 30 מוסדות פיננסיים פזורים בעיר, כך שהעושר הזה בפירוש בא לידי ביטוי באנשים שתפגשו. אנשי שוק ההון מתוחכמים שיכולים להרשות לעצמם להתענג על חיים בלי דאגות.



קפה הפי-סנטר – רח' האריסון 764, שכונת סומה, סן פרנסיסקו. אל תתנו לעיצוב האורבני והפשוט להטעות אתכם. למרות שהמקום נפתח רק לפני 3 שנים, המטרה היא ליצור עבור הלקוחות חוויית קפה איכותית. הקפה מיובא מברזיל וגוואטמלה ובפירוש מרים את הרף לגובה אנין ואיכותי ביותר. זו גם תהיה גם ההזדמנות שלכם ליהנות מתפריט בריאות לשם שינוי. לחם חיטה מלאה ומרקים מצויינים. מי אמר שאתם חייבים להתמקד רק בקפה? גם תפריט היינות כאן שווה בדיקה. אם אתם לא נוהגים, תשתחררו, הזמינו בקבוק ותגלו את הטעם המיוחד של יינות קליפורניה.



קפה מרקורי – רח' אוקטביה 201, שכונת הייאס ואלי, סן פרנסיסקו. מתגעגעים לבית קפה באווירה ביתית? קפה מרקורי יכול להיות התשובה. בית קפה פינתי שמציע תפריט טבעוני וקפה משובח. האווירה אינטימית והיא כוללת אוכלוסיה מגוונת של מקומיים ותיירים. האווירה החופשית נוצרת לא רק בגלל הקפה, אלא גם בגלל הבירה המצוינת שנמכרת כאן. לא זה לא בר, אבל זה בהחלט בית קפה פתוח ואינטימי שמזמין אתכם ליהנות מאווירה רגועה ושלווה.



סטפס אוף רום (מדרגות רומא) – שדרות קולומבוס 348, סן פרנסיסקו. אם תחפשו בגוגל תמונות או את בית הקפה, תמצאו בנוסף לתמונות של בית הקפה גם תמונות של תיירים שביקרו במקום. כמו המדרגות הספרדיות ברומא, גם קפה סטפס אוף רום, מתוייר באופן יוצא דופן. הכותל המערבי של סן פרנסיסקו מחייב ביקור. אין צורך להחדיר פתק, אבל בפירוש שווה לרבוץ שם לפחות שעה עד שעתיים. תבחרו מיקום מעולה באיזור המרפסת הפונה אל שדרות קולומבוס ותתחילו בתצפית על האנשים. אולי רק באמסטרדם תמצאו אוכלוסיה כל כך מגוונת. הקפה איטלקי כמובן, והתפריט, תפריט פסטה איטלקית עם נגיעות של פיוז'ן אמריקני. המלצרים איטלקים והאווירה מזכירה מפגש אוהדי כדורגל איטלקי קולני שהתקבצו בטריבונה אחת. אז הנה חסכנים שכמותכם הרווחתם שתי ציפורים במכה. גם סן פרנסיסקו וגם רומא בכרטיס אחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה