יום רביעי, 9 במרץ 2011

בתי קפה בפראג תייר מזדמן | בתי קפה בפראג הרבה יותר רומנטיים מבית הקפה של פריז. מבזק תיירות לנוסעים לפראג, צ'כיה.

בתי קפה בפראג הרבה יותר רומנטיים מבית הקפה של פריז. מבזק תיירות לנוסעים לפראג, צ'כיה. כול מה שרציתם לדעת על בתי הקפה המומלצים ביותר בפראג. טסים לפראג? אל תשכחו להציץ ברשימת ההמלצות ולבחור את בתי הקפה שיעזרו לכם להכיר את פראג מקרוב. פראג הפכה ליעד מועדף עבור התייר המנוסה. אחרי שראיתם פעם אחת לפחות את פריז, הגיע הזמן להשוות אותה לפראג. אחת הערים הרומנטיות באירופה. מערכת הגשרים על הנהר ולאטאבה מעניקה לעיר אופי ייחודי של עיר נהר שהחיים התהוו לאורכו. בתי קפה מציעים לתייר בילוי נינוח ורגוע משולב בהזדמנות להתחבר למנטליות ולקצב המקומי. העיר מלאה בבתי קפה. בתי קפה מסוגננים ובתי קפה מעוצבים בסגנון צעיר ובלתי מחייב. זה לא משנה היכן תחליטו לשבת, ההנאה מובטחת לכם בין היתר בגלל האופי הנדיב ומכניס האורחים של המקומיים.


קפה סלאביה – רח' נארודני 1, פראג. קלאסיקה. זהו אולי בית הקפה המפורסם ביותר בפראג. הנוף הנשקף מבית הקפה שווה את המחיר. יקר ואפילו יקר מאוד, אבל אף אחד לא הגיע לכאן רק בגלל הקפה. חלונות בית הקפה פתוחים אל הנוף המדהים של העיר. הטירה בפראג, גגות מאלה סטרנה, גשר הוולאטאבה והתיאטרון הלאומי. הקפה נפתח בשנת 1881 בדיוק עם פתיחת התיאטרון הלאומי של פראג. מהר מאוד הוא הפך להיות מוקד עליה לרגל של סופרים, שחקנים ואנשי חברה. לואצלב האוול נשיא צ'כיה היה שמור כאן שולחן קבוע. סגנון הארט דקו משוחזר מעניק לכול מבקר הזדמנות לצלול לעולם אחר, ליהנות מחוויה תרבותית שחורגת מסתם ישיבה בבית קפה.



דה גלוב בוקסטור אנד קפה - פסטרוסובה 6, פראג. קרוב לתיאטרון נארודני. זה המקום שיכול להעניק לכם הזדמנות מצוינת להתחבר למקומיים.בית קפה המשלב חנות ספרים יד שניה. אתם לא חייבים לקרוא צ'כית, בירור מוקדם באתר בית הקפה יכול להוביל אתכם להופעת ג'ז או להקרנת סרטים בסגנון סינמטק. בינינו, לא הגעתם לפראג כדי לשתות קפה. הבילוי בקפה דה גלוב בוקסטור אנד קפה מעניק חוויה ששמורה למקומיים בלבד. אפשר לשתות קפה בלובי של המלון שלכם, אבל יצר סקרנות בריא יכול להעניק לכם הזדמנות נדירה להתחכך עם התרבות המקומית. תוכלו לשבת בקומה התחתונה או לחילופין לעלות לקומת הגלריה. העיצוב צעיר ומזמין, צנוע וחף מכול פוזה. הפשטות הזאת מדברת לצעירים הצ'כים והפכה את המקום לאחד ממקומות הבילוי המועדפים עליהם. התפריט המגוון מציע לכם טעימות ממבחר עוגות גבינה, מאפי בצק, בראוניז ומבחר מנות טעימות במחיר שפוי.



קפה פאבלק – ויטה נאג'דליאו 23, פראג. קל מאוד לשלוח אתכם לבתי הקפה התיירותיים וחסרי הייחוד, אבל בית הקפה הזה שווה ביקור. הוא ממוקם ליד מועדון האקרופוליס, אחד ממועדוני ההופעות המפורסמים ביותר בפראג. הבעלים צלם צעיר שרצה לפתוח מקום עם קונספט ייחודי החל להריץ את הקפה ולהציג בו תערוכות אמנות מתחלפות. האווירה אכן בוהמיינית. אמנים, יוצרים, אנשי תקשורת ובליינים הפכו את בית הקפה לביתם השני. הם רובצים כאן בלי הפסקה ותורמים לאווירה הייחודית. התפריט מציע לכם מבחר אפשרויות מארוחת בוקר עשירה ועד למנות מורכבות יותר בסגנון אקלקטי המשלב את הטוב שבכול המטבחים. פסטות, סלטים, בשר על הגריל, טוסטים וכריכים במחיר הוגן. אם הטיול שלכם נופל על סוף שבוע, שווה לבקר במקום ולגלות את סצנת המועדונים והבליינים של פראג.



קפה אימפריאל – נה פוריצי 15, פראג 1. בוא נדבר גלויות, אם אתם מחפשים בית קפה עם תפריט אנין, קפה אימפריאל הוא לא הכתובת המומלצת. אבל, אין ספק שזהו אחד מבתי הקפה היפים והמרשימים ביותר בפראג. טיפ קטן, אפשר להסתפק בקינוח וקפה וליהנות מן התפאורה. וזו בהחלט תפאורה מדהימה. בילוי בבית קפה שהוא חוויה תיאטרלית. בית קפה מעוצב בסגנון ארט-דקו קיטשי עד כדי שלמות סגנונית. היזמים כיוונו גבוה אבל התפריט רחוק מרחק שנות אור מן האווירה. כדי שלא תתאכזבו, הזמינו מנות פתיחה או ארוחת בוקר ותיהנו מן השהייה במקום. יש מעט מאוד בתי קפה שיצליחו להעניק לכם חוויית בילוי בלתי נשכחת רק בזכות העיצוב המוקפד והסגנון הראוותני.

קאבה קאבה קאבה – לידיקה 42 פראג 5. לבית הקפה הזה יש שם די פשוט כמו לרשת בית הקפה הישראלית קפה קפה, רק כשכאן חוזרים על המילה קפה שלוש פעמים. קאבה פירושו בצ'כית קפה. אם אתם מחפשים בית קפה באווירה צעירה ובלתי מחייבת, הגעתם למקום הנכון. 5 עמדות מחשב יסייעו לכם לשמור על קשר עם הבית. התפריט מצוין, מגוון, נדיב ובמחיר הוגן. מטבח בינלאומי המציע מבחר מנות וסלטים שיתנו לכם להרגיש בבית. אם הגעתם לפראג ואתם רוצים להשתלב באווירה המקומית, זהו בית הקפה המומלץ. התקציב הצנוע שלכם יעניק לכם אפשרות ליהנות מארוחות טעימות ומזינות וקינוחים איכותיים, לשמור על קשר עם הבית ולנוח בין סיור לסיור. הרבה תיירים מגיעים לכאן דרך האינטרנט והופכים את בית הקפה לנקודת המוצא לסיורים שלהם בעיר פראג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה